כדור מים

כדור מים הוא כדור בועה ענק !! המאפשר הליכה על המים !!

כדור הליכה על המים

ספורט אקסטרים אתגרי !

מה זה כדור מים?

מדובר בכדור גדול מפלסטיק שאפשר להתגלגל אתו בבריכה או הים, או על מים באגם. רוב הכדורים בנויים באופן כזה שהם מרחפים במים,המשתתף מקבל תחושת הליכה על המים מבלי להירטב כלל. הכדור מתנפח לקוטר של 2.20 מטר וזה מאפשר למשתתף לעמוד בתוכו זקוף, כדורי הליכה על המים מעניקים חוויה מדליקה ומלהיבה אשר מתאימה לכל המשפחה, לילדים ובוגרים כאחד.

הליכה על המים

יש כדורים שמאפשרים להיות בתוכם בלי רתמות, מה שמגניב בהם ואפשר לעשות איתם, זה ללכת על המים ! כלומר, בגלל החיכוך, אתם עומדים בתוך הכדור, מבצעים תנועות הליכה על המים בתוך הכדור ומה שקורה בעצם זה שהכדור מסתובב סביבכם ואתם מקבלים חוויה של הליכה על המים.

כדור המים

 

כדורי הליכה על המים הנקראים באנגלית WOW Balls. הגיעו אילנו מאירופה להיט חדש בעולם האטרקציות. מתאימים מאוד לשמש כאטרקציה לאירועים. חוויה של ללכת על המים, מבלי להירטב כלל חופש תנועה מסוג חדש, בטוח לחלוטין ומשעשע באופן יוצא דופן. כדורי המים מתאימים לכל גיל, נשארים יבשים לגמרי. אז איך זה פועל? המשתתפים נכנסים לכדור כשהוא על שפת הבריכה או הים נכנסים לכדור שהוא לא מנופח דרך פתח נוח. סוגרים את הפתח באמצעות רוכסן האטום למים. ואז מנפחים את הכדור שהמשתתף נמצא בפנים באמצעות משאבה. כשהכדור מנופח, מעטפתו הופכת מתוחה, גמישה ו"קפיצית". מובילים אותנו למים ומתחילים לשחק כשאנחנו צפים על המים בתוך הכדור. ניתן להכניס כמה כדורים לתוך בריכה אחת ולהתחיל לשחק ולהתנגש , כדורי “ללכת על המים” מתאימים לאנשים המחפשים אטרקציות לקיץ חם וחוויה מיוחדת.

 

איך עובדת הפעילות של כדור הליכה על המים?

כדור הליכה על המים הוא כדור בועה ענק!! שנותן ללכת על המים מבלי להירטב!!

משחק חופשי

בפעילות הזו המשתתפים נכנסים לכדורים ומשחקים להנאתם בחופשיות בלי חוקים.

תחרות ריצה

בפעילות הזו המשתתפים עומדים בקו זינוק ומתחרים אחד בשני המטרה היא להגיע ראשונים לקצה הבריכה.

קרב סומו

בפעילות זו נכנסים המשתתפים כל אחד לבועה שלו והמטרה שלהם להפיל שחקנים אחרים על ידי התנגשות אחד בשני 

רוצים להכנס לכדור מים ? למה אתם מחכים הזמינו עכשיו

null

להזמנת אירוע

צור קשר

null

אטרקציות לאירועים

אטרקציות לכל סוגי האירועים

null

לאתר קרבות חץ וקשת תג

קרבות חץ וקשת תג הדבר הבא בעולם הפעולה הגיע לארץ

null

לאתר באבל בול - UBB כדור בועה

טירוף כדורגל חדש בארץ!